آخرین اخبار
کد مطلب: 147102
ستاد بحران لردگان ؛
جلسه ستاد بحران لردگان همزمان با سراسر استان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1401/11/28
نمایش : 430
فرماندار لردگان گفت : ميزان بارش در سامانه اخير به بيش از 200 ميلي متر رسيد و همچنين شاهد بارش شديد برف در گردنه هاي کوهستاني شهرستان بوديم که خسارات زيادي به زيرساخت هاي شهري و روستايي ما وارد شد و بعلت کمبود امکانات و فرسوده بودن ماشين آلات، جوابگوي خدمت رساني به اين همه روستا در مواقع بحراني نيست و نياز به تجهيز و تخصيص امکانات و منابع جهت مديريت بحران داريم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان لردگان  همزمان با سراسر استان به صورت ويدئو کنفرانس و با حضور وحيدي ورزير کشور برگزار شد.

اين جلسه با حضور رضا باباميري فرماندار و ساير اعضاي ستاد، همزمان با جلسه ويدئوکنفرانس ستاد مديريت بحران استان که با حضور وزيرکشور و تعدادي از مقامات کشوري در سالن جلسات شهيد مرداني استانداري تشکيل شد ، در سالن جلسات اين فرمانداري تشکيل شد.

رضا باباميري فرماندار لردگان در گزارش ارائه شده در جلسه گفت : شهرستان لردگان دومين شهرستان استان از لحاظ جمعيت و وسعت مي باشد و داراي 235 روستا مي باشد و بيشترين تعداد روستاها و راههاي مواصلاتي را در سطح استان داريم.

وي افزود : ميزان بارش در سامانه اخير به بيش از 200 ميلي متر رسيد و همچنين شاهد بارش شديد برف در گردنه هاي کوهستاني شهرستان بوديم که خسارات زيادي به زيرساخت هاي شهري و روستايي ما وارد شد و بعلت کمبود امکانات و فرسوده بودن ماشين آلات، جوابگوي خدمت رساني به اين همه روستا در مواقع بحراني نيست و نياز به تجهيز و تخصيص امکانات و منابع جهت مديريت بحران داريم.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس